Privacyverklaring

Deze privacyverklaring beschrijft hoe uw persoonlijke informatie wordt verzameld, gebruikt en gedeeld wanneer u onze site bezoekt of een aankoop doet.

PERSOONLIJKE INFORMATIE DIE WE VERZAMELEN
Wanneer u de site bezoekt, verzamelen we automatisch bepaalde informatie over uw apparaat, waaronder informatie over uw webbrowser, IP-adres, tijdzone en enkele van de cookies die op uw apparaat zijn geïnstalleerd. Daarnaast verzamelen we, terwijl u de site bekijkt, informatie over de individuele webpagina's of producten die u bekijkt, welke websites of zoektermen u naar de site hebben verwezen, en informatie over hoe u met de site omgaat. We verwijzen naar deze automatisch verzamelde informatie als "Apparaatinformatie".

We verzamelen Apparaatinformatie met behulp van de volgende technologieën:
- "Cookies" zijn gegevensbestanden die op uw apparaat of computer worden geplaatst en vaak een unieke anonieme identifier bevatten. Voor meer informatie over cookies, en hoe u cookies kunt uitschakelen, kunt u terecht op http://www.allaboutcookies.org.
- "Logbestanden" houden acties bij die plaatsvinden op de site en verzamelen gegevens, waaronder uw IP-adres, browsertype, internetprovider, verwijzende/exitpagina's en datum/tijd-stempels.
- "Web beacons," "tags" en "pixels" zijn elektronische bestanden die worden gebruikt om informatie vast te leggen over hoe u door de site bladert.

Daarnaast verzamelen we bij het doen van een aankoop of het proberen een aankoop te doen via de site bepaalde informatie van u, waaronder uw naam, factuuradres, verzendadres, betaalinformatie (inclusief creditcardnummers), e-mailadres en telefoonnummer. We verwijzen naar deze informatie als "Bestelinformatie."

Als we het in deze privacyverklaring hebben over "Persoonlijke informatie", hebben we het zowel over Apparaatinformatie als Bestelinformatie.

HOE GEBRUIKEN WE UW PERSOONLIJKE INFORMATIE?
We gebruiken de Bestelinformatie die we over het algemeen verzamelen om alle bestellingen die via de site zijn geplaatst te verwerken (inclusief het verwerken van uw betaalinformatie, het regelen van verzending en het verstrekken van facturen en orderbevestigingen). Daarnaast gebruiken we deze Bestelinformatie om:
- Met u communiceren;
- Onze bestellingen te screenen op potentieel risico of fraude; en
- Wanneer in overeenstemming met de voorkeuren die u met ons heeft gedeeld, u informatie of reclame te verstrekken met betrekking tot onze producten of diensten.

We gebruiken de Apparaatinformatie die we verzamelen om ons te helpen bij het screenen van potentieel risico en fraude (met name uw IP-adres), en meer in het algemeen om onze site te verbeteren en te optimaliseren (bijvoorbeeld door analyses te genereren over hoe onze klanten bladeren en interageren met de site, en om het succes van onze marketing- en advertentiecampagnes te beoordelen).

HET DELEN VAN UW PERSOONLIJKE INFORMATIE
We delen uw Persoonlijke informatie met derden om ons te helpen uw Persoonlijke informatie te gebruiken, zoals hierboven beschreven. We gebruiken bijvoorbeeld Shopify om onze online winkel te hosten-- u kunt meer lezen over hoe Shopify uw Persoonlijke informatie gebruikt op https://www.shopify.com/legal/privacy. We gebruiken ook Google Analytics om ons te helpen begrijpen hoe onze klanten de site gebruiken-- u kunt meer lezen over hoe Google uw Persoonlijke informatie gebruikt op https://www.google.com/intl/nl/policies/privacy/. U kunt zich ook afmelden voor Google Analytics op https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

Ten slotte kunnen we uw Persoonlijke informatie ook delen om te voldoen aan toepasselijke wetten en voorschriften, om te reageren op een dagvaarding, zoekbevel of ander wettig verzoek om informatie dat we ontvangen, of om anderszins onze rechten te beschermen.

GEDRAGSRECLAME
Zoals hierboven

 

Ja hoor! Als je product beschadigd is of niet werkt zoals beschreven, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van het product contact met ons op en je krijgt 100% van je geld terug.

Voorwaarden:

  • Artikelen moeten ongebruikt zijn en in dezelfde staat waarin je ze hebt ontvangen.
  • Het artikel moet in de originele verpakking worden geretourneerd.
  • Bewijs van aankoop is vereist.

Niet-retourneerbare artikelen:

  • Beperkt houdbare artikelen (voeding, bloemen, kranten/tijdschriften).
  • Hygiënische of sanitaire artikelen.
  • Gevaarlijke materialen, brandbare vloeistoffen of gassen.
  • Cadeaubonnen, downloadbare software, en bepaalde gezondheid/hygiëne producten.

Terugbetalingen:

  • Na inspectie van de retourzending informeren wij je over de goedkeuring of afwijzing.
  • Goedgekeurde terugbetalingen worden automatisch verrekend via de oorspronkelijke betalingsmethode.

Uitzonderlijke ondersteuning. U kunt contact met ons opnemen door hier uw bericht te sturen: info@fervore.nl

We doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken. Nadat we je retourzending in ons magazijn hebben ontvangen, verwerken we deze binnen 10 werkdagen. Op de track & trace die je bij je retourzending ontvangt, kun je zien wanneer het pakket bij ons is aangekomen. Vanaf dat moment gaan de 10 werkdagen in. Nadat de terugbetaling heeft plaatsgevonden, ontvang je hierover bericht. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op je bankrekening.

Heb je je bestelling niet ontvangen? Het spijt me dat te horen! Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging met het ordernummer. Dezelfde dag wordt je bestelling verzonden. Hier ontvang je een e-mail met een track & trace om het pakket te volgen. Als je deze e-mail niet hebt ontvangen of als de status van je pakket onduidelijk is, neem dan contact met ons op.

Retourzendingen zijn voor eigen rekening en afhankelijk van de koerier en het land van waaruit je het pakket terugstuurt.

Je ontvangt direct na het plaatsen van je bestelling je ontvangstbewijs per e-mail. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je je trackingnummer. Op elk moment langs de weg kun je dit nummer gebruiken om te zien waar je pakket zich bevindt door naar onze pagina Track Order te gaan.

Helaas komt het wel eens voor dat een product beschadigd raakt tijdens verzending of productie. Natuurlijk lossen we dit graag met je op. Stuur een bericht naar: info@fervore.nl met een foto van de klacht. Onze klantenservice zoekt samen met jou naar een zo snel mogelijke oplossing.

Absoluut! Als je het product niet leuk vindt of schade aan het product ontdekt, neem dan onmiddellijk contact met ons op! We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je de beste winkelervaring hebt. Je kunt eenvoudig contact met ons opnemen en we zullen het voor je oplossen!

We handelen klantenservice af via e-mail. Je kan ons een mail sturen op: info@fervore.nl

Selecteer eenvoudig het bovenstaande aanbod en klik op de knop 'Nu kopen'. Vul je verzend- en factuurgegevens in en we zullen je bestelling zo snel mogelijk naar je verzenden! Betalen is beveiligd via Paypal - Mastercard - Visa - AMEX - Ideal - Bancontact.

Bij FERVORE zijn de verzendkosten volledig gratis!

Onze levertijd bedraagt 5 tot 10 werkdagen, exclusief weekends en feestdagen.

Leuk om te horen dat je geïnteresseerd bent in werken bij FERVORE! Stuur ons een bericht op info@fervore.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.