Bestelling & levering

Verzending en milieuvoordeel

Wij verzenden jouw producten rechtstreeks van onze leverancier naar jou, wat helpt om CO2-uitstoot te verminderen en transport- en opslagskosten te verlagen. Hierdoor kunnen wij zeer lage prijzen aanbieden!

 

Verwerkingstijd

Bestellingen worden op de dag van bestelling verwerkt en naar onze leverancier verzonden. Bestellingen worden verwerkt tussen maandag en zaterdag in ons distributiecentrum en worden binnen 1-2 werkdagen verzonden vanuit ons magazijn.

 

Levertijd & vertraging

Met trots kunnen wij zeggen dat 98% van onze bestellingen binnen de voorziene termijn van 5-10 werkdagen wordt geleverd. In sommige gevallen kan dit echter oplopen tot 21 dagen door bijvoorbeeld weekenden, piekdrukte en douaneprocedures.

 

Gratis bezorging in Nederland en België

Bij Fervore is de bezorging altijd gratis in Nederland en België.

 

Controleer jouw bezorggegevens goed

Om ervoor te zorgen dat je pakket op het juiste adres wordt geleverd, dien je de juiste gegevens correct door te geven. Fervore is niet aansprakelijk voor fouten hierin; de klant is hiervoor zelf verantwoordelijk. Wij kunnen geen terugbetaling bieden in geval van foutieve adressering.

 

Annulering van jouw bestelling

Het is niet mogelijk om je bestelling te annuleren nadat deze is geplaatst. Je hebt wel een herroepingsrecht tot 30 dagen na ontvangst van je producten.

 

Kwijtraking levering

Het spijt ons als er problemen zijn met de levering:

1. Is het vandaag als bezorgd gemarkeerd? Soms kan het pakket de volgende dag arriveren. Geef het nog 2 dagen alvorens contact op te nemen.

2. Neem na 2 dagen contact op met de bezorgdienst.

3. Leidt dit niet tot oplossing? Neem dan bij voorkeur binnen 1 week contact met ons op via info@fervore.nl. Wij zullen dan een onderzoek starten, wat tot 3 maanden of langer kan duren.

4. Het onderzoek biedt geen gegarandeerde oplossing, maar we zullen ons best doen om jou tevreden te stellen.

5. Bij onjuiste bezorggegevens bieden wij geen terugbetaling of andere oplossingen.

6. Toon begrip en medewerking voor onze klantenservice, aangezien levering buiten onze controle valt.

 

Pakket niet aannemen of niet ophalen bij een servicepunt

Als je niet thuis bent tijdens de bezorging, wordt het pakket 2 keer aangeboden (afhankelijk van de bezorgdienst). Als de bezorging niet succesvol is, wordt het bij de buren afgeleverd of bij een afhaalpunt.

Let op: het niet ophalen of weigeren van een pakket garandeert geen terugbetaling. Het pakket moet via ons retourproces worden geretourneerd.

Indien het pakket opnieuw verzonden moet worden, brengen wij €9,- in rekening bij de koper.

 

Volg je bestelling

Je kunt je bestelling eenvoudig volgen via onze Track Order pagina.

 

Vragen over je bestelling?

De meeste antwoorden vind je op onze Veelgestelde Vragen pagina. Staat jouw vraag hier niet tussen? Mail ons op info@fervore.nl.

Ja hoor! Als je product beschadigd is of niet werkt zoals beschreven, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van het product contact met ons op en je krijgt 100% van je geld terug.

Voorwaarden:

  • Artikelen moeten ongebruikt zijn en in dezelfde staat waarin je ze hebt ontvangen.
  • Het artikel moet in de originele verpakking worden geretourneerd.
  • Bewijs van aankoop is vereist.

Niet-retourneerbare artikelen:

  • Beperkt houdbare artikelen (voeding, bloemen, kranten/tijdschriften).
  • Hygiënische of sanitaire artikelen.
  • Gevaarlijke materialen, brandbare vloeistoffen of gassen.
  • Cadeaubonnen, downloadbare software, en bepaalde gezondheid/hygiëne producten.

Terugbetalingen:

  • Na inspectie van de retourzending informeren wij je over de goedkeuring of afwijzing.
  • Goedgekeurde terugbetalingen worden automatisch verrekend via de oorspronkelijke betalingsmethode.

Uitzonderlijke ondersteuning. U kunt contact met ons opnemen door hier uw bericht te sturen: info@fervore.nl

We doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken. Nadat we je retourzending in ons magazijn hebben ontvangen, verwerken we deze binnen 10 werkdagen. Op de track & trace die je bij je retourzending ontvangt, kun je zien wanneer het pakket bij ons is aangekomen. Vanaf dat moment gaan de 10 werkdagen in. Nadat de terugbetaling heeft plaatsgevonden, ontvang je hierover bericht. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op je bankrekening.

Heb je je bestelling niet ontvangen? Het spijt me dat te horen! Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging met het ordernummer. Dezelfde dag wordt je bestelling verzonden. Hier ontvang je een e-mail met een track & trace om het pakket te volgen. Als je deze e-mail niet hebt ontvangen of als de status van je pakket onduidelijk is, neem dan contact met ons op.

Retourzendingen zijn voor eigen rekening en afhankelijk van de koerier en het land van waaruit je het pakket terugstuurt.

Je ontvangt direct na het plaatsen van je bestelling je ontvangstbewijs per e-mail. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je je trackingnummer. Op elk moment langs de weg kun je dit nummer gebruiken om te zien waar je pakket zich bevindt door naar onze pagina Track Order te gaan.

Helaas komt het wel eens voor dat een product beschadigd raakt tijdens verzending of productie. Natuurlijk lossen we dit graag met je op. Stuur een bericht naar: info@fervore.nl met een foto van de klacht. Onze klantenservice zoekt samen met jou naar een zo snel mogelijke oplossing.

Absoluut! Als je het product niet leuk vindt of schade aan het product ontdekt, neem dan onmiddellijk contact met ons op! We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je de beste winkelervaring hebt. Je kunt eenvoudig contact met ons opnemen en we zullen het voor je oplossen!

We handelen klantenservice af via e-mail. Je kan ons een mail sturen op: info@fervore.nl

Selecteer eenvoudig het bovenstaande aanbod en klik op de knop 'Nu kopen'. Vul je verzend- en factuurgegevens in en we zullen je bestelling zo snel mogelijk naar je verzenden! Betalen is beveiligd via Paypal - Mastercard - Visa - AMEX - Ideal - Bancontact.

Bij FERVORE zijn de verzendkosten volledig gratis!

Onze levertijd bedraagt 5 tot 10 werkdagen, exclusief weekends en feestdagen.

Leuk om te horen dat je geïnteresseerd bent in werken bij FERVORE! Stuur ons een bericht op info@fervore.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.