Bestelling & levering

Verzending en milieuvoordeel

Wij verzenden jouw producten rechtstreeks van onze leverancier naar jou, wat helpt om CO2-uitstoot te verminderen en transport- en opslagskosten te verlagen. Hierdoor kunnen wij zeer lage prijzen aanbieden!

 

Verwerkingstijd

Bestellingen worden op de dag van bestelling verwerkt en naar onze leverancier verzonden. Bestellingen worden verwerkt tussen maandag en zaterdag in ons distributiecentrum en worden binnen 2-4 werkdagen verzonden vanuit ons magazijn.

 

Levertijd & vertraging

Met trots kunnen wij zeggen dat 98% van onze bestellingen binnen de voorziene termijn van 7-14 werkdagen wordt geleverd. In sommige gevallen kan dit echter oplopen tot 21 dagen door bijvoorbeeld weekenden, piekdrukte en douaneprocedures.

 

Gratis bezorging in Nederland en België

Bij Fervore is de bezorging altijd gratis in Nederland en België.

 

Controleer jouw bezorggegevens goed

Om ervoor te zorgen dat je pakket op het juiste adres wordt geleverd, dien je de juiste gegevens correct door te geven. Fervore is niet aansprakelijk voor fouten hierin; de klant is hiervoor zelf verantwoordelijk. Wij kunnen geen terugbetaling bieden in geval van foutieve adressering.

 

Annulering van jouw bestelling

Het is niet mogelijk om je bestelling te annuleren nadat deze is geplaatst. Je hebt wel een herroepingsrecht tot 14 dagen na ontvangst van je producten.

 

Kwijtraking levering

Het spijt ons als er problemen zijn met de levering:

1. Is het vandaag als bezorgd gemarkeerd? Soms kan het pakket de volgende dag arriveren. Geef het nog 2 dagen alvorens contact op te nemen.

2. Neem na 2 dagen contact op met de bezorgdienst.

3. Leidt dit niet tot oplossing? Neem dan bij voorkeur binnen 1 week contact met ons op via info@fervore.nl. Wij zullen dan een onderzoek starten, wat tot 3 maanden of langer kan duren.

4. Het onderzoek biedt geen gegarandeerde oplossing, maar we zullen ons best doen om jou tevreden te stellen.

5. Bij onjuiste bezorggegevens bieden wij geen terugbetaling of andere oplossingen.

6. Toon begrip en medewerking voor onze klantenservice, aangezien levering buiten onze controle valt.

 

Pakket niet aannemen of niet ophalen bij een servicepunt

Als je niet thuis bent tijdens de bezorging, wordt het pakket 2 keer aangeboden (afhankelijk van de bezorgdienst). Als de bezorging niet succesvol is, wordt het bij de buren afgeleverd of bij een afhaalpunt.

Let op: het niet ophalen of weigeren van een pakket garandeert geen terugbetaling. Het pakket moet via ons retourproces worden geretourneerd.

Indien het pakket opnieuw verzonden moet worden, brengen wij €9,- in rekening bij de koper.

 

Volg je bestelling

Je kunt je bestelling eenvoudig volgen via onze Track Order pagina.

 

Vragen over je bestelling?

De meeste antwoorden vind je op onze Veelgestelde Vragen pagina. Staat jouw vraag hier niet tussen? Mail ons op info@fervore.nl.